איראן מאיימת להתערב: "ישראל חוצה קווים אדומים"

    פנחס בן זיו No Comments on איראן מאיימת להתערב: "ישראל חוצה קווים אדומים"

    לפי מקור דיפלומטי שר החוץ האיראני אמר לשליח האו"ם כי איראן לא מעוניינת בהפיכת העימות בעזה למלחמה אזורית ורוצה להביא לשחרור האזרחים החטופים. עם זאת, הוא הדגיש שלאיראן קווים אדומים ותיאלץ להגיב אם פעולת צה"ל בעזה תימשך. שליח האו"ם מסר את הדברים לראש המל"ל

    10:38
    06.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on משה מספר ליענקל'ה: "ראיתי את מנגלה מול העיניים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי ברק רביד דיווח הערב באתר החדשות 'וואלה' כי איראן העבירה היום מסר לישראל באמצעות האו"ם ולפיו אם תימשך פעולת צה"ל בעזה היא תיאלץ להתערב, כך לפי מקור דיפלומטי שמעורה בפרטים.

    תגובה איראנית – אם באופן ישיר, אם באמצעות המיליציות בסוריה ובעיראק או אם באמצעות מתן גיבוי לכניסה של חיזבאללה ללחימה, תהפוך את המשבר הנוכחי בעזה למלחמה אזורית.

    שר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיאן נפגש היום בביירות עם שליח האו"ם חמזרח התיכון טור וונסלנד.

    דיפלומט מערבי שמעורה בפרטים ציין כי שר החוץ האיראני שב במיוחד מדמשק לביירות פעם נוספת כדי להיפגש עם שליח האו"ם. זו היתה הפגישה הראשונה אי פעם בין שליח האו"ם לבין גורם איראני רשמי.

    המקור הדיפלומטי ציין כי שר החוץ האיראני אמר לשליח האו"ם כי איראן לא מעוניינת בהפיכת העימות בעזה למלחמה אזורית ואף מעוניינת לנסות להביא לשחרור האזרחים החטופים שבידי חמאס. עם זאת, שר החוץ האיראני הבהיר לשליח האו"ם כי יש לאיראן קווים אדומים ואם פעולת צה"ל בעזה תימשך ובמיוחד אם תסלים לכדי פעולה קרקעית ישראל איראן תיאלץ להגיב.

    לאחר הפגישה עם שר החוץ האיראני שוחח שליח האו"ם עם היועץ לביטחון לאומי צחי הנגבי ועם גורמים נוספים בממשלת ישראל והעביר להם את המסר. מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה.

    שר החוץ האיראני אמר היום בתדרוך לכתבים בביירות אחרי פגישתו עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה כי על ישראל להפסיק את פשעי המלחמה שלה מייד כיוון שייתכן שבעוד כמה שעות יהיה מאוחר מדי.

    שר החוץ האיראני אמר כי חיזבאללה הכין כמה תרחישי הסלמה שיגרמו לרעידת אדמה בישראל.



    0 תגובות